Tack!


Jag har fått massor av gratulationer och över 30 likes på Facebook de senaste dagarna. För nu är det officiellt. Jag är förlovad med mina barns mor.

Så nu är nästa steg ett giftermål. Förutsättningarna är perfekta. Vi älskar varandra, är bästisar, accepterar och uppskattar varandras olikheter, har tre barn ihop och har upplevt de viktigaste stunderna i livet tillsammans. Både de bästa och svåraste.

Men som sagt. Häromdagen gick alltså Anna ut och offentliggjorde att vi är förlovade. Faktum är jag friade samtidigt som vi förlovade oss. Jag ställde frågan på en balkong i Egypten. Jag har för mig att det var fullmåne. Jag höll ett illa förberett tal. Men Anna verkade ändå fatta galoppen. För hon svarade ja och tog emot ringen som jag köpt hos Jarl Sandin innan vi reste iväg. Voilà. Förlovningen var ett faktum.

Ett stort tack till alla som gratulerat mig. Det värmer. Så många gratulationer tror jag inte ens att jag fick efter förlovningsannonsen i GP … då för åtta år sedan, när vi förlovade oss …

Kommentarer
Postat av: Jóhanna Ó

Pétur! Hvenaer á brúdkaupid ad standa, vid bidum öll.

2011-10-20 @ 14:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0