Funkar fortfarande


Den här risiga bilden tog jag på en offentlig toalett i morse. Sån är jag. Jag blev nämligen glad när jag såg den här affischen med reklam för Libresse tamponger.


Jag och Art Directorn Helena Baude gjorde den först som annons på reklambyrån Trigger (numera Momentum) för över ett år sedan, men kampanjen har till min stora glädje fått ett nytt liv den senaste tiden. Uppdraget var att krossa fördomar om tamponger bland unga tjejer. De fina illustrationerna är gjorda av Maria Kask – du kan titta närmare på dem här. Ganska najs i all sin enkelhet om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: HG

Skön känsla! /HG

2011-01-26 @ 22:48:47
URL: http://www.hummelgraden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0