Telia Kontor vilar bland fiskarna
Holy crap. Och du skojar väl inte ens? Glad att jag slipper ett sånt utskick från Stofilföretaget.
Hej
Jag vill gärna påpeka att dessa felaktiga Mazariner inte på något sätt är Telias fel! Det är vi på Delicato som har gjort en miss och levererat Mazariner med för kort hållbarhet vilket i sin tur har resulterat i att Mazarinerna har möglat, vilket är mycket beklagligt.
Vi har mycket strikta kvalitetsregler i vårt bageri och är certifierade enligt BRC som är en mycket tuff kvalitetsstandard. Vi kontrollerar vårt lager med avseende på FIFO (first in first out ) varje vecka för att säkerställa att inga gamla varor skickas till våra kunder. Tyvärr har det blivit fel någonstans i vår process, vilket är mycket beklagligt, men beror på den mänskliga faktorn.
Våra Mazariner är väldigt goda och bakade av högklassiga råvaror såsom äkta mandelmassa och jag hoppas att du vill mejla mig dina adressuppgifter så att vi kan ersätta dig med värdecheckar som du kan köpa nya fullvärdiga Mazariner för.
Än en gång vill jag gärna påpeka att Telia inte bär någon skuld för detta!!
Med vänlig hälsning,
Eva Lövgren
Kvalitets- & Miljöchef
Delicato bakverk AB