Världens räddaste man på TV


Ryktet säger att han bor utanför Alingsås nu för tiden, han har siktats där i alla fall, Olle Ljungström. Ikväll har dokumentären om honom inte en suck tyvärr. I fyran sänds "Let's dance". På ettan "Så ska det låta" precis samtidigt. Svenska folket lär inte välja Olle. Frågan är om ens jag får chansen att se den, fast jag gärna vill. Det beror på om jag vinner kampen om fjärrkontrollen. 

Han har en ny skiva på gång också, du kan lyssna på några spår på MySpace redan nu. Tydligen är skivan inspelad i Soundtrack-Kalles studio i Mölndal. Det låter ganska rufft och rockigt, men jag har inte bestämt mig för om jag tycker det är bra ännu.

Något annat svenskt som helt säkert är bra är Freddie Wadlings nya skiva The Dark Flower (Den mörka blomman). Lyssna! Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0