Lättsinniga och lata dagar

Bloggen har få stå tillbaka för solsken och semester. För nu verkar det banne mig ha blivit semester. Jag hade tänkt jobba nästa vecka också, men som frilansare får man ta det som det kommer. Och nästa vecka verkar det vara lugnt på arbetsfronten - inte mig emot om vädret håller i sig.

Helgen bestod av ett spontant Stockholmsbesök hos våra kompisar i familjen Krantz. Eftersom min kusin är på besök, så packade vi in Kajsa i bakluckan, hon älskade att ha utsikt över trafiken. När vi kom till storstaden fick vi låna ett helt hus i Bromma, blev bjudna på fantastisk mat och personlig guidning. 

                                           

Ibland är det skönt att vara riktig turist. Vi åkte färja till Djurgården och var på Skansen. Vi var på Drottningholm. I Gamla Stan och vid Slottet. Vi bakade pizza och tittade på VM-finalen i fotboll. Sista dagen regnade det helt hysteriskt till barnens stora glädje.

Bästa semestern på över ett år. Tack Katrin, Petter, Lovisa, Axel, Mats och Mary!

Ikväll blir det Springsteen!!!!



Kommentarer
Postat av: evelina

haha vilka sötingar

2008-07-04 @ 11:15:42
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men! Då var vi ju grannar i helgen! Ni såg ut att ha haft det riktigt skönt.

2008-07-04 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0