Gott och blandat

Just nu glider stora isblock av från taket och landar på verandan med dunder och brak. Jag vaknade häromnatten av samma ljud, men i mitt sömndruckna tillstånd förstod jag inte var det var som hände. Från balkongen utanför sovrumsdörren hördes ljudliga smällar och isbitarna fick hela huset att skaka. Jag trodde att jag upplevde min första jordbävning, på riktigt. Kallsvettig av skräck blev jag. Men konstigt nog så somnade jag ändå om en stund senare. Tänkte att jag bara drömt eller inbillat mig allting. Det var först dagen efter när jag såg den krossade isen runt huset som det gick upp för mig vad som skett under natten. Tur man inte fick det där i skallen.

***

Två reklamfilmsprojekt är jag involverad i just nu på jobbet, vilket är lite ovanligt för min del. Båda är ganska skruvade och kul. Kan inte berätta så mycket mer just nu men lovar att avslöja mer inom kort.

***

Idag har Let´s Deal och G-P ett erbjudande med 56% rabatt på Egg & Milk. Ska bli spännande att se vad det blir för reaktion på det. 800 deals blev det senast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0