Sett och hört (plus en upprättelse av smurfarna)


Bekännelser. Via post, det kanske skulle vara nåt istället för de gamla vanliga julkorten.
PostSecret är ett konstprojekt av Frank Warren där folk skickar anonyma vykort och berättar sina allra största hemligheter. Finns både på nätet och i bokform.

***

Double Bastard är tillbaka. Min favoritblogg om öl har varit slumrande ett tag, men nu dyker bastarden upp på Facebook istället. Tryck på Like-knappen vettja.

***

Och så lite om smurfspelet på iPaden som jag skrev om i förra inlägget. Efter ett mail till iTunes i måndags fick jag svar på tisdag från Apple. Två mail senare fick jag beskedet att pengarna kommer att betalas tillbaka. Väldigt proffsigt och snyggt skött av Apple.

Hepp! Nu är smurfarna på min reko-lista igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0