Socialmediacomeback!

Peter Englunds blogg, som jag läser regelbundet, är numera nedlagd. Han har helt enkelt för mycket att göra skriver han. Och det kan man ju förstå, han är ju nyutnämnd sekreterare för Svenska Akademien. Eller ständig sekreterare som det heter. Konstig titel. Varken Sture Allén eller Horace var särskilt beständiga.

Min blogg är däremot inte nerlagd – vilket man lätt skulle kunna tro – men jag har också haft ganska mycket att göra. Därför har jag inte uppdaterat här på ett tag. Jag har istället köpt radhus, städat, stajlat och satt ut lägenheten till försäljning. Gått på kvartsamtal, festat på Andra Långgatandagen, gått på simskoleavslutning, spelat musik, vart på 60-årskalas, joggat, jobbat över, spelat bangolf, sett insidan av Malmska valen på EU-valdagen och njutit av solen.
Bland annat.

Men alltså inte skrivit på bloggen. Inte twittrat. 
Jag har funnits hela tiden ändå. Tro det eller ej.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag började faktiskt undra litegrann. Men jag förstår dig precis. Själv så är man mest upptagen med amning, byta blöjor, långa sköna promenader, kaffedrickande etc. Underbart med andra ord. Vart har ni köpt radhus?

2009-06-10 @ 20:03:38
URL: http://himmelskating.blogspot.com/
Postat av: Petur

Hallå Jenny!



Vi vågar inte åka för långt från Linnéstan, så i augusti blir vi radhusråttor i Änggården....

2009-06-11 @ 11:36:41
Postat av: Linda Pabst

Jaha, jag undrade precis om jobbet slukat dig totalt. Det var ju skönt att höra att det hänt massa andra saker också. Och radhus. Grattis.

Va kul. Här är det precis som Jenny, en massa amning. Du som har så många barn, hur gör man när man ska lägga en 4-åring som vill ha sagor lästa och samtidigt har en lillknodd som vägrar sluta skrika...och en man som har migrän och undrar om jag inte kan få tyst på barnen? Det måste väl du veta....?

/Linda P

2009-06-13 @ 22:53:30
URL: http://monsterprinsessan.blogspot.com
Postat av: Petur

Det sistnämnda kan inte ens jag ge dig tips om...låter tufft!

2009-06-14 @ 11:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0