En milstolpe för Peturo

Nike+ diplom

Först var vi i Borås djurpark. Vi såg noshörningar, elefanter, giraffer, lejon, tigrar, apor och getter. Och så åt vi glass med ryggen mot en varm vägg i solgasset. Men sedan tyckte jag att det var dags att ta det här med Långfredagen på allvar. 

Så jag bestämde mig för att springa en lång runda. Och så blev det. Jag startade från Andra Långgatan, sprang Göta Älvbron över till Hisingen, fortsatte längs Norra Älvstranden, över Älvsborgsbron och tillbaka hem genom Majorna. 

Total nästan 14 km. Riktigt härligt faktiskt. En solig kväll och jag sprang i lugnt tempo med skön musik i lurarna.

När jag laddade upp rundan hos Nike + nu ikväll, så fick jag diplom! 
Jag har sprungit totalt 25 mil. Grattis till mig,




Kommentarer
Postat av: Lovisa

25 mil!!

Du är grym.

2009-04-11 @ 11:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0