Trigger och veckans vikt

Jag har inte skrivit så mycket om mitt day-job på trigger momentum, reklambyrån där jag frilansar som copywriter tre dagar i veckan, Totalt har jag jobbat där i 3-4 år, både som fast och frilans. Byrån växer i rasande fart och idag är det cirka 65 personer på byrån. Varje vecka tillkommer nya ansikten på kontoret. 
       Kunderna är en blandad kompott; bl.a. Malmö Aviation, Intersport, Cloetta, SCA (Libero, Libresse, OB), Carlsberg och Pepsi. Själv jobbar jag mest med Electrolux, Svenska Spel och Sveriges Annonsörer.
      Kontoret ligger mitt i Göteborg, vid saluhallen. Här är några bilder:

                                



Vad det gäller vikten så har jag börjat äta ett mål riktig mat varje dag, plus tre påsar Modifast. Dessutom har jag festat en kväll med öl och kebab. Samt tagit två öl en annan kväll. Trots det har jag gått ner ett kilo under veckan, vilket jag är mycket nöjd med.

Resultat efter tre veckors diet:
Dagens vikt: 107,3 kg
Total viktminskning: -9 kg.
BMI: 28,8.
Magomfång: -1 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0