25 nakna på ett glastak

              

GS2H anordnar invigningsfesten till HBT Festivalen på Världskultur-muséet ikväll. Egg & Milk är med på ett litet hörn, vi kommer att vara på plats med tre tjejer och en kille(!) i rosa klänning som delar ut lite godis och färskpressad juice. Det beräknas komma 1000-1200 personer, så Anna har beställt 35 vattenmeloner att göra juice på! Hoppas det räcker en stund i alla fall.

GS2H har bjudit in exmedlemmar ur O.R.O. och legendariska franska slagverksensemblen Les Idiots som inleder kvällen med en performance kallad Naked Air. Det får man inte missa - 25 nakna personer på ett glastak!

("25 nakna på ett glastak" Det låter som en tungtrillarramsa. Säg det fort många gånger: 25 nakna på ett glastak, 25 nakna på ett glastak, 25 nakna på ett glastak, 25 nakna på ett glastak, 25 nakna på ett glastak....)

Dessutom har jag hört från säker källa att Alexander Bard och co från BWO kommer att vara på plats. Om jag ser Bard ska jag dra honom i skägget. Jag lovar...

Mer info: http://gs2h.com/


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin fredag :)

2008-05-30 @ 09:22:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0