Små, små saker som blir så fel

Jag har haft dåligt flyt de senast dagarna. Småsaker som går snett och orsakar trubbel.Det började när jag lastade in varor i bilen. Jag hade med mig en vagn från Servera för att frakta varorna till bilen, ni vet en sådan där vagn med hjul och ett 1,5 m högt galler runt om. Just som jag lyfter av en tung låda glider vagnen iväg och dunkar in i bilen. Donk! Ett skrapmärke och en buckla i lacken strax bakom bakhjulet. Tack för det.
     Och igår kväll sitter jag framför datorn, vänder mig om och råkar putta ner datorn i golvet. Den landar rakt på högtalaranslutningen, som böjs. Tada! Därmed är högtalarna kaputt och nu upptäcker jag att ena stereokanalen ut ur datorn inte funkar överhuvudtaget.
    - %#%"/%!!!#%¤*^%¤^:()=%¤#!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tyskfan

Oj. Om jag hade läst bloggen uppifrån, hade jag insett att min kommentar angående ödledammen var direkt otrevligt.

Sorry för det.

2008-04-27 @ 22:56:20
Postat av: Anonym

hej petur!
kan vi hjälpa dig, trösta alt göra sönder lite mer på onsdag?
k

2008-04-27 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0