Gott och blandat

Min dotter Stella har dragit armbågen ur led - igen - och går nu gipsad. Efter ett fall från en gunga – igen – fick hon åka plingplongtaxi till akuten, där hon fick vänta 16 timmar (!) innan de drog den i rätt läge igen. Men hon är på gott humör ändå. En riktig tuffing den där tjejen....

***
Glada nyheter om The Elliots. Nu finns vår skiva "Love|Decay" äntligen på Spotify. Lyssna!

***

Jag sjöng på ett bröllop i helgen. Jag och Cristian Rosengren framförde "The Power of Love" av Frankie Goes To Hollywood i S:ta Birgittas kapell. Skönt ställe och skön stämning med massor av andra duktiga musiker och vokalister. Sedan följde ett dunderkalas ute på Nya Älvsborgs Fästning. Tack Åsa och Lukas!

***

Bra grejer som jag konsumerat på den sista tiden: "Fotbollens sista proletärer" (IFK-dokumentär på SVT), Wordfeud (iPhone-app), "Going to the store" (sjukt Vimeo-klipp), "Hämnden" (långfilm av Susanne Bier), The Sound of Silence (Paul Simon live vid Ground Zero), Kalv (huvudrätten på Lukas och Åsas bröllop), Tourettes Karaoke (sjukt roligt YouTube-klipp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0