Telefonigt


Nu har jag äntligen skaffat mig en ny iPhone. Min förra försvann spårlöst för flera månader sedan och min vana trogen så har jag sölat runt med en massa nödlösningar som inte funkar särskilt bra.

Att jag är inkompatibel med mobiltelefoner har vi ju vetat länge. Jag tappar, glömmer, glömmer att ladda, glömmer bort numret eller hör inte när det ringer. Och SMS är fortfarande en ny kommunikationsform för mig. Jag hade precis lagat glaset för en tusenlapp precis innan jag tappade den förra gången, så den här gången investerade jag i en trea istället för en fyra. Det blir billigare så – nästa gång jag tappar bort den ;-)

Så alla ni som har typ fyra olika telefonnummer registrerade på mig.
Nu gäller mitt gamla iPhonenummer igen. Ole!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0