Mina schizofrena dubbelgångare


Jag har hittat mina kändisdubbelgångare.
Listan över matchningar blev minst sagt ganska osannolik...

Jag surfar in på sidan MyHeritage, laddar upp en bild på mig själv och matchar den med bilder på kändisar. Nu ska jag äntligen - en gång för alla - få klarlagt att jag är den förlorade länken mellan Pitt, Persbrandt och Beckham, tänker jag. Men när datorn efter någon minuts betänketid redovisar resultatet så blir det inte alls vad jag förväntat mig.

Min allra bästa matchning på 67 % blir...Uday Hussein!

Min kändisdubbelgångare Uday Hussein

Uday Hussein? Här kommer lite Wikipedia-info för att friska upp minnet:

"Uday Hussein var var Iraks förre diktator Saddams Husseins äldste son. Uday Hussein dödades kort efter invasionen av Irak av amerikanska styrkor. Han var ökänd för sin grymhet och hänsynslöshet. Bland annat ryktas det att han släppte in sina tigrar och lejon till dödsdömda fångar. Han skall också ha mördat sin fars privata kock genom att sparka sönder hans ryggrad."

I det här läget börjar jag allvarligt fundera på att göra en extreme make-over.
Färga håret!? Kanske raka av skägget? 

Men jag har fler kändismatchningar att kolla på, så jag sätter mitt hopp till dem. Samtliga namn kan ju knappast vara sadistiska psykopater med smak för Rambo-filmer och bling-bling.

Inga fler mördare dyker upp, men listan är schizofren.
Kolla bara kollaget här nedanför med några utvalda namn:


Kändiscollage

En dåre, ett geni. En kvinna, fyra män. Hudfärger i alla kulörer. Inte ens skägg är en gemensam nämnare. Men de tre skådisarna är ju i och för sig riktigt begåvade. Det är ju alltid något...



Kommentarer
Postat av: Dr Love

Tack för senast, Uday. Fiskekrogen och McDonalds forever/C

2009-03-08 @ 22:44:03
Postat av: Annika Mayer

hahaha, vilket roligt inlägg och vilken trevlig blogg, hittade dig via Twitter ->Marcus Lindh ->@rutep. hit kommer jag fler gånger.

2009-03-12 @ 08:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0