Rasande roligt


Min svåger tog brons vid SM i tyngdlyftning, klass 110 kg, under helgen. Grattis Martin! Jag som inte ens vunnit en poängpromenad i mitt liv. Här ser du ett klipp från en tävling. Visst blir man imponerad och samtidigt lite rädd. Nu lär jag inte vinna armbrytningstävlingarna vid släktträffarna i fortsättningen...

***


Logga nu in på Facebook innan du klickar på länkarna som följer.

Någon har startat en grupp på Facebook som heter "Vi rasar mot Egg & Milk", som för närvarande har 65 medlemmar. Gruppen sorterar under beteckningen "Organisationer - Mänskliga rättigheter". Skälet till detta raseri är att vi höjt priset på take-away-kaffet från 12 till 18 kronor. Gå dit och läs kommentarerna, de är väldigt roliga faktiskt. Jag tolkar detta engagemang som ett uttryck för genuin kärlek till Egg & Milk och vårt goda kaffe.

Då upptäcker jag även en Facebookgrupp, som är raka motsatsen.
En fansajt som heter "Alla vi som äter på Egg & Milk".
Tänka sig. Världen är verkligen full av engagerade människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0