Veckans vikt och festfixarna

En vecka har gått sedan senaste vägningen. En vecka med en brakfest i torsdags och en öl igår kväll. Fast det verkar faktiskt som att en öl dagen innan invägningen är bra, för jag har gått ner 2,3 kg sedan förra veckan.

Taktiken är ungefär densamman som tidigare. Det brukar bli två mål med Modifast och ett lite mer rejält mål med sund mat, typ sallad, sushi eller en mindre portion "vanlig" mat. Plus att jag promenerar så ofta jag kan.

Mysteriet med magomfånget kvarstår. Den här veckan har måttet inte krymt en enda centimeter. Snart kommer jag se ut som ett biafrabarn, smala stickor till ben och en gigantisk uppblåst mage.

Dagens vikt. 103 kg
Viktnedgång: 13,3 kg
Magomfång: - 2 cm
BMI: 27,7

För övrigt förbereder Moa och Vera för ett gemensamt barnkalas på Ponnylyckan den kommande helgen.
Igår fixade de godisstrutar under allmänt stoj i vårt kök.


image91


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0