Stilla natt?



December månad är som ett stafettlopp av aktiviteter. Det ena avlöser det andra. Luciafiranden, skolavslutningar, dansavslutningar och julfester. Och så lyckades jag klämma in tre spelningar med bandet också...



För att inte tala om julshoppingen och alla viktiga jobbmöten som kunderna vill klämma in innan året är slut. Hetsen har varit ovanligt stor denna jul 2011. Så nu pustar jag ut...



Mellandagarna ägnar jag åt att var hemma. Städa, läsa, ha barnens kompisar på besök och köpa mig själv en egen julklapp: Ett Sonos trådlöst hi-fi system. Med tindrande ögon har jag packat upp lådorna med prylar som ska göra mig så mycket lyckligare...



Nu kan jag streama musik till tre olika rum och styra allt från min dator, iPhone eller iPad. Jag kan välja att lyssna på olika musik i varje rum eller så lyfter jag taket på kåken genom att synka alla anläggningar samtidigt och dra på högsta volym.

Tror jag ska försöka. Vad sägs om den här låten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0