Finn två fel

Kiss

Jag tänker inte skriva något om min ganska misslyckade kamp för att komma i form efter sommarens frosserier. Jag tänker inte heller skriva om mitt förfall vad det gäller löpträningen. Inget av detta kommer att behandlas i denna spalt idag.

Istället lägger jag ut en bild på något märkligt som jag upptäckte i Marcus Björks badrum förra fredagen.

Ser du det?

Just det. Ace Frehley gnider sin gitarr. Paul Stanley smeker mikrofonen. Medan Peter Criss och Gene Simmons knyter nävarna i frustration. Vilken skandal! Vilken anka! Skämmes och tillbaks till ritbordet, detta måste åtgärdas omedelbart. Rätt ska vara rätt.

Jag kräver trumpinnar åt Peter och en rejäl yxformad bas åt Gene nu, annars kommer jag att bojkotta varenda plastfabrik i Asien. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0