Uppladdning


Snart är det dags för öppning av NK American Bakery. Det blir en mjukstart med cupcakes, donuts, brownies, bagels, en magisk jultårta, färskpressade juicer och massor av annat. Bland annat amerikanskt godis och choklad.

Vi är extra uppspelta över att vi kommer att 18 smaker av ha Jelly Belly i lösvikt. Mer färgsprakande och smakrikt kan det inte bli. De små mjuka godisbönorna innehåller faktiskt så långt som möjligt (!) naturliga ingredienser som t.ex. frukt och fruktjuice.

Smakerna inkluderar bl.a. popcorn, cappuccino, lemon lime, persika, margarita, jordgubbscheesecake, grönt te, krossad ananas, kiwi, mango, kanel, kokos och tuggummi.

Jag ska äta så jag storknar! (Bra för min mage...not)

Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj Brorsan

Jag har hittat lite förhandsinfo på hur det kommer se ut på inredarens blogg på Elle Interiör. http://www.elleinterior.se/bloggar/jon-eliason.aspx?post=42032



Vad FRÄCKT det verkar bli!!!

Ni är ju fantastiskt duktiga och att ni gör allt detta på så kort tid! Vi hejar på här från Stora Höga och vi ser fram emot att se resultatet snart.

Hälsa och krama familjen

/Lena

2010-11-20 @ 09:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0