På upptäcksfärd

Café Zenit     Gatenhielmska      Kajsa     Chateau Beirut     Ahlgrens bilar?     Kapten Olafsson     Upphittade vidsomsord     Gatenhielmska reservatet     Vårlökar     Stilstudie i bowling     Stilstudie i bowling 2     Stilstudie i bowling 3

"Ibland vill man lyssna på musik så att det gör lite ont i öronen" står det på en vägg i Majorna. Vill man verkligen det?
I närheten finns en restaurang som heter Chateau Beirut. Varför då?
Och så undrar jag om Ahlgrens bilar verkligen har sponsrat den där statyn vid lekparken? 
Sådant och mycket annat funderade jag över på familjens sköna söndagspromenad. 
Den avslutades med diskobowling på Stigbergsliden. Jag vann!


Kommentarer
Postat av: micke

var hittade du den där om ont i öronen? jag dök på en besläktad uppe på guldheden för ett par veckor sedan.. ungefär lika in-your-face den :) kolla länken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0