Durex City

Durex City

Stress, stress, stress. Just nu är det fullt upp på jobbet när mycket ska vara klart inför sommaren. Det senaste projektet som vi lanserat är en sajt för Durex i Norge och Finland som vi kallar för Durex City. Mycket roligare kan det inte bli. Jag har helt omhämmat få ägna mig åt sex på jobbet hela dagarna...

Just nu kan du kolla in Durex sortimentet på sidan. Du klickar på knapparna på automaten för att utforska kondomer, glidmedel och vibratorer med mera. Grejerna går sedan att köpa direkt från Durex e-handelssida. Jag har haft nöjet att lära mig allt om produkterna för att skriva texterna... ;-)

Sajten kommer så småningom att växa och bli en hel stad – Durex City – med folk som snackar om sex och relationer. Sidan produceras av Kokokaka i en skön mix av animerat och filmat innehåll. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0