Respect! till nya Idoljuryn

Jag får väl krypa till korset då. Jag hade lovat mig själv att aldrig mer kolla på Idol. Men nu blev det så ändå. Jag såg ett helt avsnitt till och med. Till min stora glädje hade det faktiskt hänt något med programmet. Den nya juryn bestod av rätt reko folk - till skillnad mot det lobotomerade gäng som tidigare härjade fritt i programmet.

Ett tydligt exempel: När en av de obligatoriska "töntarna" började sjunga en låt om att han blev "full av sin cola" fick han en lugn, men bestämd avhysning från scenen. Utan glåpord.

Jag däremot skrattade högt under numret. Det var skönt att slippa sätta skrattet i halsen...

Kommentarer
Postat av: bloggplanket

Hej!



Vi har precis startat en ny sida för bloggare där du lägger upp smakprov från din blogg för att locka läsare till din sida. Du lägger alltså upp ett valfritt inlägg vilket sedan syns på sidan. Vår tanke är att detta på sikt skall öka trafiken till bloggarna. Det kan vara svårt att hitta intressanta bloggar i bloggdjungeln, men på det här sättet kommer du synas ordentligt!

Kolla in sidan, http://bloggplanket.blogspot.com/

Kopiera gärna in vår banner på din sida!



Var gärna med och utveckla vår sida!

Vi hoppas kunna nå ut till så många bloggare som möjligt.



Ha en trevlig dag!



/BloggPlanket

2008-09-17 @ 09:55:10
URL: http://bloggplanket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0