Helgens fysiska aktiviteter i sovrummet

Jag på motionscykeln

Vad är det som cyklar och cyklar, men aldrig kommer fram till dörren? Det är jag.

Idag premiärcyklade jag på Annas motionscykel. Den har aldrig någonsin använts, så det var stor uppståndelse bland damerna i familjen när jag började att trampa mig svettig i sovrummet. Enligt den lilla datamojängen cyklade jag 1 mil och förbrände 344 kalorier under de 31 minuter som jag höll på. Benen kändes som betongpelare efteråt, men det var skönt att röra på sig. Tänka sig att jag känner så, det kunde man inte tro för ett halvår sedan...

Kommentarer
Postat av: Marie D

SUPERINSPIRERANDE!!!! Du är jätteduktig.

2008-09-21 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0