Veckans vikt

Idag har det gått fyra veckor sedan jag startade min diet. Den senaste tiden har viktminskningen tagit fart igen efter någon vecka med lite lägre tempo. Jag tror det beror på två saker: den senaste tiden har jag ätit en portion vanlig mat istället för en måltid pulver (kroppen behöver energi för förbränningen) och så har jag försökt att röra lite mer på mig. Jag promenerar t.ex. till och från jobbet varje dag.

BMI-kurvan visar tydligast viktnedgången:

image82

Dagens vikt. 105,3 kg
Viktnedgång: 11 kg
Magomfång: - 2 cm
BMI: -2,9

Som vanligt: Den stora utmaningen är att göra magen mindre.

Kommentarer
Postat av: Honung

Om jag kunde, skulle jag ta lite av din mage och lägga till lite på väl valda ställen på min stackars lekamen, det som är kvar av den. Kämpa på. Du verkar duktig.

2008-05-14 @ 11:19:28
URL: http://honungsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0