Mina första STIM-pengar

Vi var lite oroliga att det hade blivit något fel. Våra låtar har spelats i radion några gånger och så var de ju med i några amerikanska tv-serier (läs om det) men vi har inte sett skymten av några stålar. Men nu så. 1600 spänn är inte fy skam. Och eftersom vi är fyra stycken i bandet som står som låtskrivare blir det totalt 6400 kronor. Pengar som är bra att ha när vi ska spela in igen. Dessutom ska jag gå och casha in två checkar från vårt bolag i USA idag. Med tanke på att det inte är lätt att tjäna nåt på musik nuförtiden, så är vi grymt nöjda.


I helgen åker hela bandet till Gåsö för att spela och skriva låtar. Jag ska jobba i Strömstad först men på lördag kväll så styr jag skutan ut till skärgården utanför Lysekil. Det ska bli riktigt roligt.

image54 Vår skiva Bullet for Pretty Boy. Köp den och stöd en god sak! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0