Hem och skola. Och sport. Och vikt.

Idag var det skolavslutning för Moa. Det blev samling med sång i Adolf Fredriks Kyrka. (Självklart med "Den Blomstertid") Fika i skolan. Standardmysigt, inget särskilt hände faktiskt. Typiskt att det skulle vara så kallt just idag...

På lördag får vi besök av min kusin Dagny från Island. Hon ska vara här i tre veckor och det ser vi fram emot. Enda kruxet är var hon ska sova. Så nu håller vi på och förvandlar vårt kontor till extra sovrum. Vi försöker städa ut i röran av grejer och igår åkte vi till IKEA och köpte en säng. Trots att det var svensk fotbollsmatch samma kväll var det köer till kassan. Otroligt.

Jag har för övrigt sett nästan en match per kväll hittills under fotbolls-EM. Nytt rekord för mig. Jag börjar nog bli gammal.

Förra veckan glömde jag skriva om vikten. Dieten fortsätter alltså oförtrutet:

Dagens vikt: 101,5 kg
Viktnedgång: -14,6 kg
Magomfång: -2 cm
BMI: 27,2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0