Lite blandat insidersnack

Jag har blivit besatt av att ladda ner alla mina CD-skivor på min hårddisk. Men det tar tid. Just nu är jag uppe i 699 skivor och ändå har jag massor kvar. 

Imorgon bitti (alltså den den 4 juni) mellan 8 och 9, så sänder P4 Göteborg från Egg & Milk. Anna ska prata om frukost och kanske steka lite pannkakor. Det är direktsändning, så mer än så vet jag inte. Vi får lyssna helt enkelt. 

Idag var det "vernissage" på Kajsas dagis. Värsta tillställningen med bål och tilltugg. Väldigt fint fixat och Kajsas verk var också fina. Picasso efter Picasso. Där har vi vår pension säkrad...

Jag var ledig i helgen för första gången på minst ett halvår. Det var marknad i Strömstad och då brukar vi aldrig ha något att göra, så vi stängde helt enkelt. (Sorry, Joakim och familjen Krantz som hade planerat att besöka oss) Jag kunde ha valt en sämre helg. SOOOOL!!!!!

Jag "glömde" att berätta att jag var centimeter från att få ett arsle rakt i ansiktet vid invigningsfesten av HBT-festivalen i fredags. Den nakne "bungyjumphopparen" som dök upp i slutet av ett performance gungade i alla fall farligt nära. Jag kunde tagit ett bett i skinkan om jag hade velat...

image103




Kommentarer
Postat av: RuggigHund

Klart du ska va ledig också, vi får försöka en annan helg. Vi har ju bara 5 minuters promenad till övre husargatan men det är ju ingen utmaning. :)

2008-06-03 @ 21:13:33
URL: http://ruggig.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0