Kortfattad dagbok

Full fart! Igår var Anna på möhippa. Under tiden besökte jag och barnen möhippeoffrets sambo Fredrik. Han grillade utsökt god mat bl.a lammsstek, pilgrimsmusslor och kryddiga korvar. Vi blev proppmätta, kollade på fotboll, blev besvikna på sista-minuten-målet och åkte hem. Under tiden lyckades Stella dra på sig feber.

Jag hämtade min mamma, som följde med till stan och passade barnen eftersom jag var tvungen att åka vidare. Alla ungar grät och skrek om vartannat när jag lämnade lägenheten.

Därefter hämtade jag min kusin Dagný på Landvetter. Hon ska stanna hos oss i tre veckor. Kul!

Idag har jag jobbat på Egg & Milk i Göteborg.
Det var svettigt. Ständig kö, mycket stress. Ingen dryck, ingen mat. Trött.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0