Ge bort en Bongo!



Såg du inte Egg & Milk på "Leila bakar" igår? Då missade du nåt. Bra reportage. Anna var söt och väldigt snackesalig. Ska se om jag hittar nåt klipp nånstans, så jag kan lägga upp det här...

Lite mer Egg & Milk. Om du vill bjuda någon du känner på brunch hos oss, så kan du köpa en Bongo och ge bort i present. Bongo är en box full av upplevelser, där mottagaren bläddrar i en tjock bok och kan välja en valfri aktivitet någonstans i landet. Egg & Milk är med i den nya boxen som heter "En skön dag". Två personer får en rolig aktivitet för en ledig dag. Det kan vara allt ifrån brunch, bowling och golf till stadsvandringar i hemstaden. Kolla här.

Att trigger, där jag jobbar som frilanscopy, ska ge bort just den här boxen i sommarpresent till kunderna är faktiskt en ren slump. (Det är sant!) Att jag dessutom fick i uppdrag att skriva text till den spejsade omslagsfickan som vi gjorde på byrån är också en ren slump. Den är bl.a. tryckt med prägling och guldfoliering. Väldigt fint...och dyrt.

Kommentarer
Postat av: RuggigHund

Jag hade det inspelat så jag slängde upp klippet på YouTube, vet inte om TV4 kanske kommer plocka bort det men just nu ligger det där i alla fall.



http://youtube.com/watch?v=UyF9Qk5ffQU

2008-06-26 @ 21:11:12
URL: http://ruggig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0