Fuck off ONOFF!

Nu har det gått fyra månader sedan vår helt nya tvättmaskin gick sönder. Vi har inte fått den fixad. En reparatör kom visserligen 3-4 gånger. Varje gång behövde han beställa en ny reservdel. Varje gång dröjde det 1-2 veckor. Sista gången pajade han maskinen helt och hållet - av misstag. Jippie! 

Därefter blev vi lovade en ny maskin (Fast det var långt ifrån självklart. Även det krävde några samtal) Inte heller den nya maskinen - som vi blev lovade i maj! - har dykt upp. Vi är ett hushåll med två vuxna och tre barn. Fyra månader utan tvättmaskin är ingen lek.

Under tiden har vi haft kontakt med OnOff cirka tjugo gånger. Varje gång har ett förvirrat samtal tagit rum där olika säljare lovat att återkomma, att undersöka saken, att tala med någon ansvarig, att skicka en reparatör, att skicka en ny maskin o.s.v. Kontentan är enkel. Inget har hänt!

"Affärsidé
ONOFF är ett detaljhandelsföretag som gör det
enklare och roligare att handla och använda ny teknik.
Vi erbjuder en bra helhetslösning för kundens behov
till ett bra pris, med målsättningen att skapa nöjda
kunder och god lönsamhet."

Vackra ord. Och vet ni vad - de sista två är säkert sanna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0