Fuck off ONOFF! del 2

Grattis ONOFF. Efter fyra månader lyckades ni leverera en ny tvättmaskin till oss efter att vår sprillans nya tvättmaskin från Whirlpool gått sönder. Inte dåligt med tanke på den totala inkompetens som genomsyrar företaget. Det krävdes bara ett trettiotal samtal, fyra reparatörsbesök samt ett ingripande av butikschefen. Butikschefen hade visserligen lovat oss maskinen redan förra veckan, men en veckas förseningen är inte dåligt ändå. Då förstår man att det bara är gräddan av ONOFF-medarbetare som blir butikschefer. Han slängde till och med in ett presentkort på 500 kronor, vilket visserligen inte gör oss så mycket gladare. Då måste vi ju handla på ONOFF igen....



Hur länge håller maskinen den här gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0