Eftersvettningar



Jag har sprungit igen. I slottskogen. I värmen.  Hujeda mig vad varmt. Det spelar ingen roll att jag duschar kallt, jag eftersvettas ändå. Det har blivit sju gånger med jogging hittills. Jag önskar att jag kunde säga att det blir roligare för varje gång, men det blir det inte. Jag tänker bara "hoppas jag är framme snart, hoppas jag är framme snart..." o.s.v.

Jag har inte rapporterat så mycket om min vikt den senaste tiden. Förklaringen är enkel, det händer inte så mycket. Jag står i stort sett still kring 101kg. Sommaren är en svår period att gå ner. Jag grillar, dricker vin och äter glass lite för ofta - det går inte att låta bli helt enkelt. Men jag är ändå nöjd med att inte gå upp i vikt, jag har trots allt gått ner 15 kg sen i våras. Efter semestern ska jag fortsätta med en ännu smalare diet för att komma under 100 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0