On your knees boy!!!



"We aim to please..." 

OnOff är definitivt ute cyklar i sin senaste TV-kampanj. Det är säkert meningen att man ska tycka att killarna i filmen är naturliga och jättetrevliga - men de framstår bara som lallande idioter med trovärdighet noll. Allt är så konstlat och uppenbart falskt. Det värsta är att det förmodligen inte är skådisar i filmerna heller, de här killarna har bara lagt in en extra växel för att kameran rullar. Ungefär som när högste chefen kommer på besök. Då är man självklart lite extra välkammad och fjäskig för att ta poäng. Men det blir bara genomskinligt och läskigt.

"..and if your not satisfied we're down on our knees.."

Problem nummer två är allvarligare; att klara att leva upp till löftet. Av egen bitter erfarenhet vet jag att OnOff förmodligen är ett av Sveriges sämsta företag när det kommer till service och kundbemötande. Jag har aldrig ..(och då menar jag verkligen aldrig utan att överdriva)...jag har aldrig känt mig så illa behandlad av ett företag som just OnOff. Min irritation hade precis börjat lägga sig när de här filmerna dök upp i rutan. Som en smäll på käften.

Men vad vet jag? Det kanske är jag som är ute och cyklar? Kunder kanske gillar att bli behandlade som skit?
Som det gamla djungelordspråket säger:
"När vågar vi erkänna att det kan finnas ömhet i ett slag över munnen?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0