Monumental festivalmiss

Aaargh! Jag är så klantig. Eftersom jag segade mig och inte köpte biljetter i tid, så missar jag nu Way Out West. Tog mig en promenad till entrén vid Linneplatsen i hopp om att kunna köpa svartplåtar på plats, men där stod bara massor av folk som ville KÖPA biljetter. Vilken miss. Det blir förmodligen en fantastisk festival. Till alla som ska gå - ha det så kul!!!

Jag e int´ bitter...



Jag får trösta mig med det här klippet från Way Out West som jag hittade på YouTube

Kommentarer
Postat av: sericea

hej, läser din blogg lite av o till men har inte kommenterat innan. om jag sett ditt inlägg igår hade du kunnat köpa min killes biljett. sorry!

2008-08-09 @ 12:24:38
URL: http://meramest.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0