Vikten försvinner, magen består

Ja just. Nu har jag och Anna hållt på två veckor med vår Modifast-diet. Så idag ska jag börja byta ut en måltid mot riktig mat. Vi har släktkalas ikväll för Moa, som ju fyllt år precis. Då ska jag förhoppningsvis få ihop en lagom måltid. Vi får se hur det går, det är lätt att det blir lite för mycket. Men jag ska försöka stå emot frestelserna.

Okej, men hur ligger det till med vikten då?
Dagens vikt: 108,2 kg
Startvikt: 116,3
Total viktminskning: -8,1 kg.
BMI: 29. Jag har gått från fetma till överviktig, vilket hälsomässigt är bra.
Magomfång: Helt oförändrat.

Det här med att magen inte blir mindre är extremt frustrerande!!!
Nån som har några tips på hur man gör för att få bort den?

Kommentarer
Postat av: Klaus

Ett tips, hit går jag snart:

http://www.plastikoperationer.net/fettsugning-mage-laar-rumpa-hals.html

2008-04-30 @ 16:20:06
Postat av: Anonym

Är nog rädd att det enda är att göra en massa situps!

2009-02-28 @ 15:08:47
URL: http://metrobloggen.se/Morena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0