No more fetto

Jag har klippt mig. Fel. Anna har rakat av mig håret. Riktigt kort är det, lite ojämt visserligen, men jag känner mig redo för våren. Luftigt och skönt känns det.
    Tänkte även göra något åt midjemåttet. Jag är en periodare när det kommer till vikten. Upp och ner, ner och upp går den. Som mest har jag vägt 139 kg (!). Den gången gick jag med i Viktväktarna och tappade 43 kg innan vikten vände uppåt igen.
    Jag och Anna tänkte dra igång tillsammans på onsdag. Vilken metod vi ska ta till är ännu inte helt bestämt. Jag gör invägning på onsdag morgon. Läs bloggen då, så lovar jag att avslöja nuvarande matchvikt och sedan rapportera hur saker och ting utvecklar sig. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0