Bruce och veckans vikt

Jag läste i G-P att 1000 nya biljetter till Springsteen skulle släppas klockan nio idag. 
       Helt sonika stack jag från jobbet och ställde mig i kö utanför Scandinavium. Jag var på plats tjugo i nio. Före mig stod kanske 30 pers. Inte så farligt, tänkte jag triumferande. Så jag stod och funderade medan jag väntade "Hmm, ska jag köpa biljetter till fredagen eller lördagen?", "Ståplats eller sittplats?" 
      Klockan nio slås dörrarna upp. Kön flyter på rätt bra, folk kommer ut med sina biljetter. Jag kommer fram till dörren. Bara två personer framför mig. "Yes!" tänker jag.
     Då tittar plötsligt tjejen i kassan på mig och skakar på huvudet. "Alla som är här för Springsteen kan gå hem. Biljetterna är slut" ropar en vakt och kön upplöses på en minut. Ridå.

Dagens vikt efter en veckas diet: 110,4 kg.
Totalt har jag gått ner 5,9 kg. 
Midjemått: Oförändrat (Vart tas kilona ifrån?)


Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Ha en trevlig kväll o kika gärna in på min blogg. ;)
Snacka om otur

2008-04-23 @ 21:21:17
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: nfavm

tjena snygging! stort grattis till viktnedgången, och som svar på vart kilona tar vägen hittar jag på följande; hjärnan. denna klump upptar ju en massa utrymme och ställer till med ett helsike för många. nu, 6 kilo lättare - känner du dig mer harmonisk? ;)

2008-04-23 @ 21:37:28
URL: http://nfavm.blogspot.com/
Postat av: DD

surt... har lärt mig att det bästa är att skippa scandinavium och i stället satsa på mindre ställen, tex bengans lr något. Då brukar det inte vara några problem.. =)

2008-04-24 @ 20:58:47
URL: http://rocketride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0